OkosAsszony

Tíz piszkos kis trükk, amivel a boltok több vásárlásra bírnak minket

Ha az ellenség láthatatlan, nehéz küzdeni ellene, nem igaz? Megmutatom neked azokat az arcpirító trükköket, amelyekkel a boltok az érzékeinkre hatnak, hogy egyre több és több pénzt hagyjunk ott nekik. 

 

Kényelmetlen kasszák

Lehet, hogy meggondolnád magad, amíg sorban állsz és talán vissza is pakolnád a kosártartalom akár felét is a polcra. Ezt a bolt nem engedheti, ezért szűk kis kassza kijáratokat készített, ahonnan már nincs visszaút.

Szűkös helyek az ebédlőben

A bevásárlóközpontok mindegyikében találni étkezős részleget. Igen ám, de milyet? Kényelmetlen székekkel, kicsi asztalokkal, túlzsúfolt elrendezéssel találkozhatsz, mindennek pedig az a célja, hogy ne maradj ott órákig a barátnőddel beszélgetni, mert jönnének ám mások is, akik ugyanolyan éhesek!

Nincsenek sem ablakok, sem órák

Tudjuk, hogy a kaszinókban azért nincs ablak és óra, hogy semmi se terelhesse el a játékosok kedvét vagy gondolatait. Ugyanez a helyzet a boltokkal is: több ideig maradsz, kellemes zene szól, picit elidőzöl itt-ott és máris adtál plusz 25 percet az idődből a boltnak, hogy jól kicsalja tőled a pénzt. Szép dolog, mondhatom!

Befogadó hangulat

A bevásárlóközpontok folyosóin hangosan szól a rádió, erősek a fények és morajlik a tömeg, ami újabb zavaró hangforrás. Ehhez képest, amikor belépsz egy boltba, kellemes háttérzene, udvarias kiszolgálás és tompított fények várnak rád. Biztonságban, otthonosan érezd magad a boltban – tudat alatt már szimpatizálsz is a boltossal!

Becsapós tükrök a próbafülkében 

A próbafülke fényeit úgy állították be, hogy az bármilyen szögből képes legyen kedvező képet mutatni rólad és a kiszemelt ruháról. A próbafülke tükrében mindenki profi modell, még ha nem is tűnik annak!

Átrendezés

Időről időre fogják és az egész boltot fenekestül felforgatják, hogy mire megjegyeznéd, mit hova tesznek, már rég késő és újra végig kelljen menned az összes részlegen, hogy megtaláld a paradicsomkonzervet. Közben ez-az belekerül pluszban a kocsiba…

Lámpatrükkök

Kutatások kiderítették: jobban fogy a zöldség és a gyümölcs, ha megfelelő, sárgás világítást kapnak. Egy ügyes lámpa bármilyen terméket képes eladhatóbbá varázsolni!

Mesterséges hiány

Biztosan te is találkoztál már azzal a jelenséggel, amikor az akciósan meghirdetett termék helyén csak foghíjas polc tátongott. Ez a legjobb módja, hogy vásárlásra ösztönözzük a vevőt: tégy úgy, mintha már kifogyott volna, hogy ő biztosan keressen egy drágább alternatívát!

Generált bizonytalanságérzet

Ugye láttál már jó nagy tükröket a bevásárlóközpontban az oszlopok oldalán vagy akár bent a boltban? Nos, ezek épp arra valók, hogy rondának, megfáradtnak, ódivatúnak lássuk magunkat! Mindezt azért, hogy kompenzációképpen betérjünk a boltba és degeszre vásároljuk magunkat.

“Olcsóbb vs. drágább” trükközés

Ha szélesebb a kínálat, és a termékednek van egy olcsóbb és egy drágább változata, az nagyon jól tud mutatni a polcon. Az egyik legyen drágább, a másik olcsóbb – valakinek úgyis megtetszik majd és hazaviszi a drágábbat cirka 2,5-szeres árréssel.

Képek: genial.guru

Nos, ezek után ugye nyitott szemmel fogsz járni a boltban?

Itt a csodaszép, új Betterware katalógus! Ha szeretnél belőle bármit, lapozd át és írj nekem az agibetter@gmail.com címre!

Katalógus linkje: http://www.betterware.hu/katalogus/betterware.pdf

Kommentek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!